הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

1/29/2009 8:46:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שי ס עם תוכן  סביר שאין נזילה אבל
נושא: סביר שאין נזילה אבל תאריך: 1/29/2009 8:46:00 PM
מחבר/ת: שי ס

טם יש נזילה אז תוכל לראות שמן שיוצא מאיפושהו - אם מהאזור של הידיות , או בחיברים של הצינורוצ הובלה לברקסים.
אם הייה היית מציין זאת בפורום מן הסתם.

משמעות המלה בלידינג היא שמוציאים את האוייר מן השמן ע"י "לחיצתו" החוצה.
אם אתה מתכוון לעשות זאת אני הייתי קודם פותח את המיכל הידית שאליו מכניסים את השמן (DOT 3 או 4).
חשוב לשמור את המיכל במצב שבו לא יישפך לך השמן החוצה. אז תוסיף שמן ואח"כ לחץ על ידית הברקס כמה פעמים. לעיתים בועות האויר יעלו ויצאו דרך המיכל איכשהו.
השיטה השנייה והמקובלת יותר היא ע"י שחרור הפטמה שנמצאת בברקס עצמו ואז פמפום קל ידחוק את האוויר החוצה. רצוי לחבר צינורית לאותה פטמה על מנת שהשמן שנשפך לא ינזל על הגלגל או הרוטור.
כדאי גם שתעבוד עם המניואל של HAYES.

בהצלחה


חזרה לפורום