הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

1/29/2009 9:32:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שי מ עם תוכן  וואלה אחי נישמע מפחיד חחחח
נושא: וואלה אחי נישמע מפחיד חחחח תאריך: 1/29/2009 9:32:00 PM
מחבר/ת: שי מ

כאילו אני נזק אני יודע שעם אני יעשה את זה ישפח לי שמן הוא שיקרא ממשהו ..

אבל לפי השיטה שאמרה לפתוח את המיכל של השמן אז מה אני צריך לעשות ??

פשוט לפתוח אותו שהידית למעלה שלא ישפח וללחוץ על הברקס כמה פעמיים ולסגור ?


חזרה לפורום