הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

1/29/2009 11:38:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ערן אברהמי עם תוכן  ואני ראיתי X6 בצבע פנינה..
נושא: ואני ראיתי X6 בצבע פנינה..  תאריך: 1/29/2009 11:38:00 PM
מחבר/ת: ערן אברהמי

אנשים צובעים שלדות, מסתבר...
פעם עשיתי את זה לאופני מדבקה, כולל לשייף את הצבע הישן וכולל גלגלים ומשולש אחורי בצבע שחור מט. יצא מדליק חחח



חזרה לפורום