טקסט הודעת פורום
| 1/29/2009 11:38:00 PM |
|
נושא: ואני ראיתי X6 בצבע פנינה.. תאריך: 1/29/2009 11:38:00 PM
מחבר/ת: ערן אברהמי
אנשים צובעים שלדות, מסתבר... פעם עשיתי את זה לאופני מדבקה, כולל לשייף את הצבע הישן וכולל גלגלים ומשולש אחורי בצבע שחור מט. יצא מדליק חחח
|
חזרה לפורום |
|
|