טקסט הודעת פורום
1/30/2009 12:24:00 PM
אסף פרץ
טעות...
נושא:
טעות...
תאריך:
1/30/2009 12:24:00 PM
מחבר/ת:
אסף פרץ
בולם אחורי 5´´ ובולם קדמי 150 מ´´מ של ספינר או משו כזה...
חזרה לפורום