טקסט הודעת פורום
1/31/2009 5:51:00 PM
דרור
אבדה לי מצלמה בבארי היום
נושא:
אבדה לי מצלמה בבארי היום
תאריך:
1/31/2009 5:51:00 PM
מחבר/ת:
דרור
היום בבוקר אבדה לי מצלמה דיגטלית סוני 5.1 מגה ,סייבר שוט, בבארי אשמח לשמוע אולי מישהו מהחברה מצא? תודה.
חזרה לפורום