הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

1/31/2009 5:51:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דרור עם תוכן  אבדה לי מצלמה בבארי היום
נושא: אבדה לי מצלמה בבארי היום תאריך: 1/31/2009 5:51:00 PM
מחבר/ת: דרור

היום בבוקר אבדה לי מצלמה דיגטלית סוני 5.1 מגה ,סייבר שוט, בבארי אשמח לשמוע אולי מישהו מהחברה מצא? תודה.


חזרה לפורום