טקסט הודעת פורום
| 2/1/2009 1:14:00 PM |
|
נושא: החיים הטובים תאריך: 2/1/2009 1:14:00 PM
מחבר/ת: דן דקרוק
בשעה טובה החלפתי אופניים שיפור קליל מגאינט יוקון לtrancex3 יקר העסק הזה אבל שווה ;) כבר מחכה בקוצר רוח לטיולים,סתם רציתי לשתף את השמחה :laugh: אחלה המשך שבוע לכולם..
|
חזרה לפורום |
|
|