טקסט הודעת פורום
2/1/2009 6:42:00 PM
רומן ל
יש תערוכה במאי
נושא:
יש תערוכה במאי
תאריך:
2/1/2009 6:42:00 PM
מחבר/ת:
רומן ל
http://www.bikes2009.co.il/
גם אני בשל התערוכה עשיתי HOLD על רכישת אופניים חדשות, נראה מה יש בהיצע ומה המחירים בתערוכה!
חזרה לפורום