טקסט הודעת פורום
| 2/1/2009 9:34:00 PM |
|
נושא: שדרוג... תאריך: 2/1/2009 9:34:00 PM
מחבר/ת: נעם לשם
אני מעוניין כנראה להשתדרג מאופני ז´´ק של טרק 3900 לאופני ש´´מ של haro x2או משהו בסגנון, מישו אולי יכול לומר לי אם הקנייה תשתלם?? אני לא טמבל ולא קונה חתול בשק והתקציב שלי הוא 2000-2500 מיד שנייה כמובן.. תודה מראש לעונים.
|
חזרה לפורום |
|
|