טקסט הודעת פורום
| 2/2/2009 5:51:00 PM |
|
נושא: היחידות עם מדבקות תאריך: 2/2/2009 5:51:00 PM
מחבר/ת: דורון מ
אני חושב גם לי היתקלף היזמנתי סט חדש וגם הוא מיתקלף כבר לדעתי אין מה לעשות אולי בלי מדבקות עדים כך גם העיין הצרה של חלק מהאנשים לא תזיק :p :p :p :p
|
חזרה לפורום |
|
|