נושא: אפשר לנסות... תאריך: 2/2/2009 6:22:00 PM
מחבר/ת: ערן אברהמי
על האופניים שלי שמתי מלמטה פס מסקינטייפ שקוף רחב, כדי למנוע צ´יפים מאבנים שעפות... ההדבקה היתה כ"כ טובה שאנשים לא ראו גם כשהצבעתי, ופעם אחי בא לספר לי שנפל המסקינטייפ כ יהוא לא מצא אותו. אני מספר את זה כי אולי תוכלו לעטוף את המדבקות בכזה דבק וגם תרוויחו חסינות משריטות :)
|