הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/2/2009 9:24:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שי . עם תוכן  תשובה, ושאלה לדורון
נושא: תשובה, ושאלה לדורון תאריך: 2/2/2009 9:24:00 PM
מחבר/ת: שי .

גם אני רוכב על ההקלר והם רק בני חודשיים..
כבר הספקתי ליפול על שיח קוצני במיוחד [אלה הירוקים כל קוץ מלמיליאן]..
והאופניים שרוטות.. התבאסתי אבל לאט לאט הבנתי שזה כולה אופניים ועם כל האהבה אין מה לעשות זה אופני הרים והם ישרטו לא משנה מה יקרה..
בקשר למדבקות אני עוד לא נתקלתי בתופעה [טפו טפו טפו!!!!!]
אבל ממליץ לך להזמין סט חדש..

דורון.
אולי אתה יודע אם בארץ יש אוזניים במלאי או שצריך להזמין מחול??


חזרה לפורום