הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/3/2009 11:39:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אביהו שלזינגר עם תוכן  תשובה
נושא: תשובה תאריך: 2/3/2009 11:39:00 PM
מחבר/ת: אביהו שלזינגר

קצת מזרחית מהתחנת רכבת יש מעבר בטוח ולא מסוכן .


חזרה לפורום