טקסט הודעת פורום
2/3/2009 11:39:00 PM
אביהו שלזינגר
תשובה
נושא:
תשובה
תאריך:
2/3/2009 11:39:00 PM
מחבר/ת:
אביהו שלזינגר
קצת מזרחית מהתחנת רכבת יש מעבר בטוח ולא מסוכן .
חזרה לפורום