הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/4/2009 12:38:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  nir ja עם תוכן  נאבה אחורית
נושא: נאבה אחורית תאריך: 2/4/2009 12:38:00 PM
מחבר/ת: nir ja

אני מעוניין להחליף את הנאבה האחורית שלי לאחת יותר אגרסיבית ורועשת...
מישהו יודע אם זה סיפור מסובך ויקר? (קניתי כבר את הנאבה..אני שואל על ההחלפה עצמה)
תודה


חזרה לפורום