טקסט הודעת פורום
| 2/4/2009 12:38:00 PM |
|
נושא: נאבה אחורית תאריך: 2/4/2009 12:38:00 PM
מחבר/ת: nir ja
אני מעוניין להחליף את הנאבה האחורית שלי לאחת יותר אגרסיבית ורועשת... מישהו יודע אם זה סיפור מסובך ויקר? (קניתי כבר את הנאבה..אני שואל על ההחלפה עצמה) תודה
|
חזרה לפורום |
|
|