טקסט הודעת פורום
| 2/4/2009 7:13:00 PM |
|
נושא: מה אתה נורמאלי? תאריך: 2/4/2009 7:13:00 PM
מחבר/ת: דני ברץ
לא ממש מכיר את פארק הירקון אבל אם אתה לא מתכוון להחתחרות אין שום הצדקה מלבד פוזה באופניים כאלו קח בחשבון המשקל הנמוך בא על חשבון דברים חשובים כמו נוחות קשיחות וחוזק של האופניים וכמובן מחיר גבוהה מאוד
|
חזרה לפורום |
|
|