טקסט הודעת פורום
| 2/5/2009 12:04:00 PM |
|
נושא: אנשים משקיעים הרבה יותר מזה בפוזה....... תאריך: 2/5/2009 12:04:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
אתה הרי לא מאמין שניאונים סגולים משפרים עבירות של ג´יפים, נכון?
לדעתי, מי שרוצה להשקיע בפוזה, ויש לו את האמצעים - שיהנה. כל עוד ברור לו שזה רק פוזה..........
|
חזרה לפורום |
|
|