נושא: סגנון הרכיבה תאריך: 2/5/2009 5:13:00 PM
מחבר/ת: ניר לניאדו
התחלתי באופניים של פוגי נוואדה פשוטות. אין לי סגנון רכיבה מיוחד. אני סתם רוכב להנאתי. למה המשקל הקל? זו שריטה עמוקה שלי בעיקר כי אני גר בקומה 3 ללא מעלית ואני יודע שאופניים קלות רוכבות מהר. החלפתי לharo shift r7 שיכוך מלא והתאכזבתי לא מהאופניים אלא בגלל שאני אוהב זנב קשיח בעיקר לרכיבות שאני עושה. ושיכוך מלא במשקל קל עולות הרבה יותר וזה באמת מיותר בשבילי. כרגע עברתי לאופני עיר fuji absolute 2 במשקל 11 קילו והם סבבה אבל רק לכביש ומסלולים רגילים קצת לרדת לעפר והן לא בנויות לזה. ואני רוצה קצת לרדת לשטח אבל ממש לא באופן מקצועי. בקיצור נראה לי אני אחכה עוד קצת עד שאני אהיה סגור על עצמי ואני צריך להתכונן להוצאה של 10000 בשביל אופניים כאלו. תודה לכולם על התגובות.
|