נושא: צביעת גלגלים באנדורו לזהב תאריך: 2/5/2009 5:17:00 PM
מחבר/ת: נאור דרויש
אוקי נכנס לי ג´וק לראש... אחרי שפרסם חבר בקומונה AM תמונה של גלגלים זהובים שרכש לג´אמיס שלו נדלקתי על הרעיון.. מזכיר לי את המוטוקרוסים של פעם! ואין לי מצב כרגע להוציא זוג אלפיות על גלגלים חדשים במיוחד שהגלגלים הנוכחייים הם בני חצי שנה במצב פצצה.
אני מבקש עצות בצביעת הגלגלים הקיימים בזהב, ואם מישהו עם חוש טכני מפותח מעוניין להתלוות אליי לפרוייקט זה יהיה מצויין! אני אדאג לחומרים ,לבירה ,ולטייק אוואי ועזרה בכל מה שצריך כמובן:cool:
כרגע התוכנית שלי היא לכסות את הכל הגלגל עם ניילון ודבק צבעים עד הניפלים לשפשף קצת עם נייר לטש ולהתיז את הספריי זהב.
יש מצב שאני אצבע גם את חבק מוט האוכף הסטם ואת הלינק האנכי במתלה ה FSR לא סגור על זה כי אין לא מושג מה תהיה התוצאה בגלגלים.
מצ"ב תמונה של האנדורו עם מיפוי האזורים לצביעה.
כל עזרה תתקבל בברכה.
נאור
|