הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/5/2009 7:27:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  אולי לא הבנתי את השאלה...
נושא: אולי לא הבנתי את השאלה... תאריך: 2/5/2009 7:27:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן

איך אתה מרכיב אותו אחרי שקנית, או איך אתה קונה?

לגבי הרכבה ישנה כאן כתבה באתר.

לגבי קניה - אני מסכים עם אריאל - שווה ללכת על משומש.


חזרה לפורום