טקסט הודעת פורום
| 2/5/2009 7:27:00 PM |
|
נושא: אולי לא הבנתי את השאלה... תאריך: 2/5/2009 7:27:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
איך אתה מרכיב אותו אחרי שקנית, או איך אתה קונה?
לגבי הרכבה ישנה כאן כתבה באתר.
לגבי קניה - אני מסכים עם אריאל - שווה ללכת על משומש.
|
חזרה לפורום |
|
|