טקסט הודעת פורום
| 2/5/2009 9:01:00 PM |
|
נושא: אנימחפש שותפים לטיול למדבר תאריך: 2/5/2009 9:01:00 PM
מחבר/ת: aviram notea
אני מחפש משהו שיורד לטייל במדבר בשבת קצת נמאס מהשבילים הלבנים של ירושליים
אני מקווה שאני לא מפר את החוקים של הפורום
אבירם
|
חזרה לפורום |
|
|