הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/6/2009 2:26:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דורון מ עם תוכן  סטם=גזע כידון
נושא: סטם=גזע כידון תאריך: 2/6/2009 2:26:00 PM
מחבר/ת: דורון מ

פותח את הבורג המרכזי וא את שני הברגים בצד בהנחה שפירקתה כבר את הכידון וא מוציא :suss: :suss:


חזרה לפורום