טקסט הודעת פורום
2/6/2009 2:26:00 PM
דורון מ
סטם=גזע כידון
נושא:
סטם=גזע כידון
תאריך:
2/6/2009 2:26:00 PM
מחבר/ת:
דורון מ
פותח את הבורג המרכזי וא את שני הברגים בצד בהנחה שפירקתה כבר את הכידון וא מוציא :suss: :suss:
חזרה לפורום