הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/6/2009 3:30:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שוקי יוסף עם תוכן  היי דורון
נושא: היי דורון תאריך: 2/6/2009 3:30:00 PM
מחבר/ת: שוקי יוסף

תודה רבה על העזרה החלפתי בהצלחה
נ.ב האם הבורג המרכזי צריך להיות סגור עד הסוף ( חזק)


חזרה לפורום