טקסט הודעת פורום
2/6/2009 3:30:00 PM
שוקי יוסף
היי דורון
נושא:
היי דורון
תאריך:
2/6/2009 3:30:00 PM
מחבר/ת:
שוקי יוסף
תודה רבה על העזרה החלפתי בהצלחה
נ.ב האם הבורג המרכזי צריך להיות סגור עד הסוף ( חזק)
חזרה לפורום