נושא: אני לא בוחר גלגל קומפלט תאריך: 2/6/2009 3:54:00 PM
מחבר/ת: איתי 360
כי אני לא מבין בזה.
אתה יכול לתת לי מספר גלגלים שחזקים מאוד (לא איכפת לי המשקל) לרכיבות AM אגרסיביות?
אני רוצה רק חישוק וחישורים כי זה מה שהתעקם לי בנפילה.
אני אודה לך מאוד אם תביא לי מספר גלגלים קומפלט (גם קדמי וגם אחורי).
שוב, תודה רבה לך!!! איתי :)
|