הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/6/2009 3:54:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתי 360 עם תוכן  אני לא בוחר גלגל קומפלט
נושא: אני לא בוחר גלגל קומפלט תאריך: 2/6/2009 3:54:00 PM
מחבר/ת: איתי 360

כי אני לא מבין בזה.

אתה יכול לתת לי מספר גלגלים שחזקים מאוד (לא איכפת לי המשקל) לרכיבות AM אגרסיביות?

אני רוצה רק חישוק וחישורים כי זה מה שהתעקם לי בנפילה.

אני אודה לך מאוד אם תביא לי מספר גלגלים קומפלט (גם קדמי וגם אחורי).


שוב, תודה רבה לך!!!
איתי :)


חזרה לפורום