טקסט הודעת פורום
2/6/2009 4:32:00 PM
דורון מ
לא
נושא:
לא
תאריך:
2/6/2009 4:32:00 PM
מחבר/ת:
דורון מ
הבורג צריך ליסגור במומנט מסוים יש לי אותו בספר של פארק בכול מיקרה באין מד מומנט הסגירה היא עד שמיטבטל החופש בהדסט
חזרה לפורום