הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/6/2009 4:32:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דורון מ עם תוכן  לא
נושא: לא  תאריך: 2/6/2009 4:32:00 PM
מחבר/ת: דורון מ

הבורג צריך ליסגור במומנט מסוים יש לי אותו בספר של פארק בכול מיקרה באין מד מומנט הסגירה היא עד שמיטבטל החופש בהדסט


חזרה לפורום