הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/7/2009 2:48:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  מתחת לגחון....
נושא: מתחת לגחון.... תאריך: 2/7/2009 2:48:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן

גם לי לקח זמן לעכל מה אני רואה.....

אבל אין ספק שאופניים קלילים הם פחות מטופשים מניאונים מתחת לג´יפ


חזרה לפורום