טקסט הודעת פורום
2/7/2009 2:48:00 PM
איתן ברמן
מתחת לגחון....
נושא:
מתחת לגחון....
תאריך:
2/7/2009 2:48:00 PM
מחבר/ת:
איתן ברמן
גם לי לקח זמן לעכל מה אני רואה.....
אבל אין ספק שאופניים קלילים הם פחות מטופשים מניאונים מתחת לג´יפ
חזרה לפורום