טקסט הודעת פורום
2/7/2009 11:01:00 PM
שובל
זיהוי בולם שלי
נושא:
זיהוי בולם שלי
תאריך:
2/7/2009 11:01:00 PM
מחבר/ת:
שובל
יש לי אופני סראסן ראו 3 שנת 2008 , ורציתי לדעת את שמו המלא של הבולם ומה השווי שלו שקונים אותו יד ראשונה ?
חזרה לפורום