הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/7/2009 11:01:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שובל עם תוכן  זיהוי בולם שלי
נושא: זיהוי בולם שלי  תאריך: 2/7/2009 11:01:00 PM
מחבר/ת: שובל

יש לי אופני סראסן ראו 3 שנת 2008 , ורציתי לדעת את שמו המלא של הבולם ומה השווי שלו שקונים אותו יד ראשונה ?



חזרה לפורום