נושא: בולם אחורי צנח??? תאריך: 2/7/2009 11:06:00 PM
מחבר/ת: שחר שמעוני
שלום לכל המכונטורים היום יצאתי לרכב כולי מאושר ובתחילת המסלול לאחר כ-5 ק"מ צנח לי הבולם האחורי הוא פשוט איבד את ההתנגדות לסגירה!!! לגמרי!!! הבולם הוא של fox דגם float מה עושים???? האם אפשר להתגבר עצמאית ??? מה הכיוון??? האם יש לשלוח לתיקון או שכדאי לנסות לבד??? מה יכולות להיות הסיבות לתקלה?? מה עלויות תיקון משוערות?? תודה רבה לכל העונים :confused:
|