טקסט הודעת פורום
2/7/2009 11:29:00 PM
roei sail
יש לי רעיון :laugh:
נושא:
יש לי רעיון :laugh:
תאריך:
2/7/2009 11:29:00 PM
מחבר/ת:
roei sail
תבדוק איזה חברה הוא ואיזה דגם (כתוב עליו) ואז תיכנס לאינטרנט ותבדוק כמה עולה חדש. :p
חזרה לפורום