הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/8/2009 1:56:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  roei sail עם תוכן  גם לי יש מקסיס מיניון
נושא: גם לי יש מקסיס מיניון תאריך: 2/8/2009 1:56:00 PM
מחבר/ת: roei sail

פחות מחצי שנה אבל אין טענות. אחיזה מעולה תופס יפה גם סיבובים גם קפיצות וסלעים עליות ירידות הכל. יש לי אותו גם באופניים הקודמות שהיטו לי בערך 4 חודשים היה לי אותו עליהם ופנצר אחד לא היה.


חזרה לפורום