טקסט הודעת פורום
| 2/8/2009 1:56:00 PM |
|
נושא: גם לי יש מקסיס מיניון תאריך: 2/8/2009 1:56:00 PM
מחבר/ת: roei sail
פחות מחצי שנה אבל אין טענות. אחיזה מעולה תופס יפה גם סיבובים גם קפיצות וסלעים עליות ירידות הכל. יש לי אותו גם באופניים הקודמות שהיטו לי בערך 4 חודשים היה לי אותו עליהם ופנצר אחד לא היה.
|
חזרה לפורום |
|
|