הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/8/2009 4:00:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  מיקי עם תוכן  הובלת THULE
נושא: הובלת THULE תאריך: 2/8/2009 4:00:00 PM
מחבר/ת: מיקי

שלום
אני הבאתי שני מנשאים של THULE מגרמניה
ארזתי את שני המתקנים בקרטון אחד.
לא עשו לי בעיות אם המטען. טסתי עם australian airlines.
כאשר אתה מגיע לארץ, הקרטוןיחכה לך באיזור של מטענים חורגים ( לא במקום שאתה מקבל את המזוודות). כאשר עברתי במכס לא שילמתי ולא הצהרתי על כלום.
גם חבר שלי הביא לפני חודש זוג מנשאים של טולה. באותה צורהת ולא הייתה שום בעיה

:)


חזרה לפורום