טקסט הודעת פורום
2/8/2009 4:45:00 PM
דרור כובני
רוקי מאונטיין etsx 50
נושא:
רוקי מאונטיין etsx 50
תאריך:
2/8/2009 4:45:00 PM
מחבר/ת:
דרור כובני
מה דעתכם על אופניים אלו לסגנון xc \ am ומה הייתם משדרגים אם בכלל .
חזרה לפורום