הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/8/2009 4:57:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  מאור ניסים עם תוכן  תראה..
נושא: תראה.. תאריך: 2/8/2009 4:57:00 PM
מחבר/ת: מאור ניסים

אני רוכב על rocky mountain etsx-70 וזה אופניים ברמה ממש גבוהה..השאלה מה אתה באמת רוצה לעשות איתם?

אם זה XC (אפילו טכני) ו-AM בקטנה ככה אז הם סבבה של אופניים..אם אתה רוצה לעשות AM רציני אז אל תקנה אותם לפי דעתי...כי אני עצמי מהסיבה הזאת עכשיו רוצה להחליף אותם משום שהמהלכים בשביל AM אמיתי הם קטנים מדי וגם תחשוב שב-50 שהוא מאובזר קצת פחות טוב אז בכלל זה יהיה פחות טוב...הכל תלוי מה אתה הולך לעשות איתם.

מקווה שעזרתי,
מאור.


חזרה לפורום