טקסט הודעת פורום
| 2/8/2009 5:29:00 PM |
|
נושא: זה יהיה שילוב יפה תאריך: 2/8/2009 5:29:00 PM
מחבר/ת: ערן אברהמי
תשקול לצבוע על הזהב שיכבה שקופה כי הצבעים האלה נוטים להשתנות ולהצ´טקמק עם הזמן, שכבת לכה שקופה תסדר את עניין העמידות ותוסיף ברק קטלני :cool:
|
חזרה לפורום |
|
|