הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/8/2009 6:03:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  לדעתי - לשלוח ליבואן
נושא: לדעתי - לשלוח ליבואן תאריך: 2/8/2009 6:03:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן

כמובן שאם הוא עדיין באחריות - לממש אחריות.

על פי רוב אני בעד טיפול בחלקי האופניים, כולל בולמים - אבל עצם העלאת השאלה מוכיח שלא עשית זאת בעבר, ועכשו לא הזמן ללמוד...
סביר להניח שזה "רק" עניין של אטם זה או אחר, אבל ממילא זה מסוג החלקים שלא ברור כמה פשוט להשיג לבד.

שלח אותו אל היבואן. אני מניח שזה סיפור של מאות שקלים בודדות, אבל תוכל לבקש הערכה בטלפון (ברור שהיא תהיה גסה מאוד כל עוד הם לא בדקו את הבולם בעצמם).

בהצלחה


חזרה לפורום