טקסט הודעת פורום
2/8/2009 6:49:00 PM
איתי 360
תודה רבה!
נושא:
תודה רבה!
תאריך:
2/8/2009 6:49:00 PM
מחבר/ת:
איתי 360
מישהו (מהארץ) הציע לי גלגל קדמי קומפלט, עם חישוק MAVIC EX 729 עם נאבה של KORE ועוד כמה דברים טובים במחיר טוב.
תודה שוב.
איתי
חזרה לפורום