הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/8/2009 6:49:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתי 360 עם תוכן  תודה רבה!
נושא: תודה רבה! תאריך: 2/8/2009 6:49:00 PM
מחבר/ת: איתי 360

מישהו (מהארץ) הציע לי גלגל קדמי קומפלט, עם חישוק MAVIC EX 729 עם נאבה של KORE ועוד כמה דברים טובים במחיר טוב.

תודה שוב.
איתי


חזרה לפורום