הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/8/2009 7:53:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  roei sail עם תוכן  כמה שזה נשמע מפגר
נושא: כמה שזה נשמע מפגר תאריך: 2/8/2009 7:53:00 PM
מחבר/ת: roei sail

חבר שלי קנה נורכו 125 אם כידון סטייל BMX והחליט שבא לו כידון זהב. הוא קנה ב-13 שקל טוש מיוד לברזל ופשוט צבע את הכידון,המוט כיסא, הפדלים, השחרור המהיר בגלגלים וזהו נראה לי. בקיצור יצא לו יפה מאוד לעומת צביעה של ספרי שהוא עשה לפני הטוש. אם אתה יודע לעשות צביעה חלקה ויפה עם ספריי אז סבבה אבל עם לא אז לך על טוש כזה חחחח. :suss:


חזרה לפורום