טקסט הודעת פורום
2/8/2009 9:35:00 PM
Eran Shahar
תודה רבה על התגובה, ועוד שאלה...
נושא:
תודה רבה על התגובה, ועוד שאלה...
תאריך:
2/8/2009 9:35:00 PM
מחבר/ת:
Eran Shahar
קנית שם בחנות או שהזמנת באינטרנט?
מה המחירים באירופה?
חזרה לפורום