הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/8/2009 9:35:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  Eran Shahar עם תוכן  תודה רבה על התגובה, ועוד שאלה...
נושא: תודה רבה על התגובה, ועוד שאלה... תאריך: 2/8/2009 9:35:00 PM
מחבר/ת: Eran Shahar

קנית שם בחנות או שהזמנת באינטרנט?
מה המחירים באירופה?


חזרה לפורום