נושא: ספשילייזד אסקר 2.3 תאריך: 2/8/2009 9:40:00 PM
מחבר/ת: Eran Shahar
אחיזה מ-ע-ו-ל-ה, בעיקר בטכני, אבל גם בירידות דרדרת קשות. נדבק ממש לסלעים, מפנה בוץ ביעילות, מדורג גבוה מאוד גם במבחנים (במבחן בצמיגים הגדול היו מקום ראשון :) ). אגב, אני רוכב איתם כ- 200 ק"מ, גם קדמי וגם אחורי, אחרי IRC ובונטרגר שפחות אהבתי.
|