נושא: suntour xcr תאריך: 2/8/2009 9:49:00 PM
מחבר/ת: דני ברץ
עולה בסביבות ה600 ש"ח לחדש אחרי סקר שוק די מקיף שעשיתי לפני חצי שנה בסוף קניתי אותו ומאז אני לא מפסיק להתפעל. הרבה יותר טוב מהסיקס והאקסל של מניטו וגם מהדארט של רוקשוקס שהם בערך באותה רמת מחיר (למשומש) הבולם אצלי עשה מעל אלף ק"מ של סינגלים וכבישים והוא פשוט עובד מעולה. קרא סקירות באתר וב MTBR
|