הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/9/2009 2:51:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  גיא בראל עם תוכן  כאילו דה...
נושא: כאילו דה... תאריך: 2/9/2009 2:51:00 AM
מחבר/ת: גיא בראל

כל בורג אמור להיסגר ב"מומנט מסויים",ל-95 אחוז מהאנשים
וגם לחלק די גדול מחנויות האופניים אין את המכשיר.
ולשאלתו,כן הבורג המרכזי אמור להיות מחוזק טוב מהסיבה
שהוא בעצם "נועל" את הסטירר במרכז ההד סט וכמו שציין דורון
מבטל את החופש שעלול להיווצר בין הסטירר להדסט.
חופש בסטירר אתה יכול לבדוק ע"י לחיצה על הברקס הקדמי לידי נעילת הגלגל
ולפיתה עם היד את חלקו התחתון של ההדסט (נקודת החיבור של ההדסט עם כתר הבולם)
וניענוע האופניים בצורה עדינה קדימה ואחורה,באם ישנו חופש אתה תרגיש אותו
ביד.
***דבר מאוד חשוב,סדר סגירת הברגים שעל ההדסט הוא קודם כל
נעילת הבורג העליון שאחראי על נעילה ומרכוז הבולם להדסט ורק לאחר מכן
סגירת ברגי הסטם עצמו***


חזרה לפורום