נושא: מכור לWTB - בעיקר בגלל תימחור הוגן מאוד בארץ תאריך: 2/9/2009 9:41:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן
יש להם דגמים שונים, אבל כמעט שאין UST...
ולעניין: מוטורפטור 2.4 - 980גרם - אחיזה מצויינת בדרדרת, טובה בכל מצב אחר. מתגלגל טוב יחסית לרוחב, שחיקה סבירה.
ולוסירפטור 2.1 - מתגלגל טוב מאוד, אחיזה טובה יחסית לרוחב, שחיקה סבירה.
ווירוולף 2.5 - פחות מק"ג - אחיזה טובה, גלגול סביר, שחיקה סבירה. כאחורי - מומלץ להרכיב הפוך...
טימברוולף 2.5 - 1600גרם.... - אחיזה מדהימה בדרדרות ולא רק - אבל מין סוג של חוסר יציבות על משטחים קשים (בגלל גובה הקוביות). שחיקה גבוהה יחסית. גילגול? הצחקתם אותו :p
קנדה נווגל 2.5 DH - מעל קילו וחצי - אחיזה מצויינת, שחיקה גבוהה.
כל הצמיגים הנ"ל מורכבים אצלי כטיובלס בהצלחה גדולה. כפי שניתן להבין - משקל איננו שיקול מכריע אצלי . חשובה לי יותר אחיזה בדרדרת (רוכב הרבה בגולן), ועמידות לאורך זמן. כאמור, מבחינתי היתרון הגדול של WTB הוא שעל צמיגים שעולים אותו דבר בחו"ל - אתה משלם פחות בארץ. לא נכנס לכיס של אף יבואן, אבל אם אפשר לקנות בארץ מחיר 175ש"ח צמיג שעולה בחו"ל 60$ אז אין סיבה לשלם יותר, ואפילו אין סיבה להזמין מחו"ל.... ותמיד כדאי לעודד סוחרים הגונים :cool:
|