טקסט הודעת פורום
2/9/2009 5:24:00 PM
דרור כובני
Stumpjumper FSR Elite
נושא:
Stumpjumper FSR Elite
תאריך:
2/9/2009 5:24:00 PM
מחבר/ת:
דרור כובני
מתלבט בין Stumpjumper FSR Elite לבין רוקי מאונטיין ETSX 50 מדובר בסגנון רכיבה xc נוטה לam .
אשמח לקרוא את דעתכם . ;)
חזרה לפורום