הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/9/2009 9:35:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שגיא דואק עם תוכן  בקשר לשיפטורים
נושא: בקשר לשיפטורים תאריך: 2/9/2009 9:35:00 PM
מחבר/ת: שגיא דואק

חברה אחריי היתרסקות לא נעימה נישבר לי השיפטור הימני שמעביר את ההילוכים מאחורה SRAM 7 רציתי לדעת אם יש מישהו שמוכר SRAM7 או משהו דומה עדיף משהו שגר באזור חיפה
 


חזרה לפורום