טקסט הודעת פורום
| 2/9/2009 9:35:00 PM |
|
נושא: בקשר לשיפטורים תאריך: 2/9/2009 9:35:00 PM
מחבר/ת: שגיא דואק
חברה אחריי היתרסקות לא נעימה נישבר לי השיפטור הימני שמעביר את ההילוכים מאחורה SRAM 7 רציתי לדעת אם יש מישהו שמוכר SRAM7 או משהו דומה עדיף משהו שגר באזור חיפה
|
חזרה לפורום |
|
|