טקסט הודעת פורום
2/9/2009 10:00:00 PM
דורון מ
גיא סליחה לי יש
נושא:
גיא סליחה לי יש
תאריך:
2/9/2009 10:00:00 PM
מחבר/ת:
דורון מ
אם אתה צריך אתה מוזמן :p :p :p :p
חזרה לפורום