הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/9/2009 11:42:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  idan 66 עם תוכן  המלצה
נושא: המלצה תאריך: 2/9/2009 11:42:00 PM
מחבר/ת: idan 66

היו לי סאמפגאמפר אקספרט 2007 שנתיים וחצי ומאוד נהנתי מהם הם שירתו אותי נאמנה גם בתחרויות מרתון וגם ברכיבות טכניות של סוף השבוע.אלו אופניים קלים וזריזים שמיועדים לרכיבת שבילים (יעני אולמאונטיין לייט) .בשנת 2007 הם הגיעו עם בולם קדמי טאלאס שסיפק 140 מ"מ אך ב2008 הם חזרו ל 120 אז אם אתה נוטה לכיוון היותר אגרסיבי חפש משומש משנת 2007.באופן כללי הם מטפסים מעולה ויורדים ממש טוב אך קח בחשבון שהם מה שנקרא אופניים שעושים הכל וזה החוזק הכי גדול שלהם אך גם חסרונם (תלוי מי בוחן) ולכן לא יהיו קלים וזריזים כמו אופני תחרות xc (כמו לדוגמא אפיק) אך גם פחות קשוחים מאופני אולמאונטיין קלאסיים (כמו לדוגמא אינדורו).על הרוקי שמעתי דברים טובים אך לא ניסיתי,קח בחשבון שיש הבדל די רציני בין שני הזוגות שציינת


חזרה לפורום