טקסט הודעת פורום
2/10/2009 12:13:00 AM
גיא בראל
תודה אבל...
נושא:
תודה אבל...
תאריך:
2/10/2009 12:13:00 AM
מחבר/ת:
גיא בראל
אני יש לי כל כך הרבה מומנט ביד שלפעמים
הברגים לא משתחררים או אפילו נשברים :rating:
חזרה לפורום