הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/10/2009 12:13:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  גיא בראל עם תוכן  תודה אבל...
נושא: תודה אבל... תאריך: 2/10/2009 12:13:00 AM
מחבר/ת: גיא בראל

אני יש לי כל כך הרבה מומנט ביד שלפעמים
הברגים לא משתחררים או אפילו נשברים :rating:


חזרה לפורום