הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/10/2009 3:20:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  nir raviv עם תוכן  סטם של 1.5" על סטירר של 1.1/8 "
נושא: סטם של 1.5" על סטירר של 1.1/8 " תאריך: 2/10/2009 3:20:00 PM
מחבר/ת: nir raviv

מכובדיי, האם ישנה אפשרות להרכיב סטם של 1.5 אינטש על סטירר של 1.18 אינטש?
יש אולי איזה מתאם?
אולי יש הד-סטים שמתאמים בין 1.1/8 לבין 1.5 אינטש, ואם כן, אז האם על כל שלדה ניתן להרכיב הד-סט של 1.5 אינטש?

אודה לכם על כל תשובה :).


חזרה לפורום