הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/10/2009 5:00:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  יאיר פ עם תוכן  עזרה בטיפול ב- V Brakes.
נושא: עזרה בטיפול ב- V Brakes. תאריך: 2/10/2009 5:00:00 PM
מחבר/ת: יאיר פ

שלום,
קראתי את הכתבה על טיפול תקופתי בבלמי V, ויש לי מספר שאלות:

1. ממה שהבנתי, לאחר פירוק זרועות הבלם מהשילדה, יש צורך להמשיך לפירוק מישני של הקפיץ והטבעות האחרות. ניסיתי ולא הצלחתי להבין איך עושים זאת, ופחדתי לעקם את הקפיץ. הייתכן שיש בלמים שבהם אין דרך לבצע פירוק מישני? ואם יש, האם ישנו צורך בכך, וכיצד עושים זאת? (ברשותי בלמי AVID SINGLE DIGIT 5).

2. האם יש צורך לגרז את קדח הציר בזרוע והציר בשילדה (לאחר הפירוק ראיתי שם שאריות של גריז), ואם כן, באיזה גריז מומלץ להשתמש? האם כדאי לקנות לשם כך גריז יעודי שמחירו בחנויות אופניים גבוה?

תודה מראש.


חזרה לפורום