נושא: תודה רבה תאריך: 2/10/2009 5:29:00 PM
מחבר/ת: אלי בן-נון
פשוט חשבתי לעשות גם על החישוקים שלי החדשים של הקרוס איזה צביעה.. חשבתי לעשות איפה שבדרך כלל יושבות הרפידות של הV ברקס על החישוק.. אז שם בפס הזה לעשות אותם בינקום שיהיו אלומיניום מט אז לצבוע בשחור או משהו..(שיהיה כזה מראה של כמו השחמה.. :D ) אצלי ארי אין V ברקס...יש מעצורי תוף אז אי שם חיכוך כמעט והצבע לא נכסף לחיכוך יותר מידי רציני...
|