הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/10/2009 6:42:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דורון מ עם תוכן  אני עדיין מעדיך את המד מומנט
נושא: אני עדיין מעדיך את המד מומנט  תאריך: 2/10/2009 6:42:00 PM
מחבר/ת: דורון מ

היות ואופניים זה לא התחום היחידי אצלי אז מדי מומנט יש מ4\1 -2\1


חזרה לפורום