טקסט הודעת פורום
2/10/2009 11:23:00 PM
גיא בראל
הפקולטה היחידה שאני...
נושא:
הפקולטה היחידה שאני...
תאריך:
2/10/2009 11:23:00 PM
מחבר/ת:
גיא בראל
יכול להתקבל זו הפקולטה להנדסת מכונות...משקאות וסיגריות :laugh:
חזרה לפורום