הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/10/2009 11:23:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  גיא בראל עם תוכן  הפקולטה היחידה שאני...
נושא: הפקולטה היחידה שאני... תאריך: 2/10/2009 11:23:00 PM
מחבר/ת: גיא בראל

יכול להתקבל זו הפקולטה להנדסת מכונות...משקאות וסיגריות :laugh:


חזרה לפורום